sâmbătă, martie 29, 2014

Tutorial: Fringe necklaces

Am revenit la coliere! Pentru că nu mai purtăm geci, paltoane sau alte jachete și avem nevoie de accesorii! Pentru că a venit primăvara și avem nevoie de culoare! Pentru că îmi plac foarte mult și îmi doresc să am cât mai multe!

Astăzi vom face două coliere, pentru a vă arăta cât de ușor este să te joci cu mai multe materiale atunci când stăpânești metoda. Și nu este nevoie să te duci la mercerie să îți cumperi nimic, te poți descurca foarte ușor cu ceea ce ai în casă.


Să începem, nu?

Ce avem nevoie?


Pentru cel albastru avem nevoie doar de o bucată de material de tricou, eu am folosit 20cm x 100cm, foarfece, un centimetru și o cretă de croitorie sau un pix/marker.

Pentru cel galben, avem nevoie de mai puțin material, eu am folosit doar 20cm x 50cm, iar, în plus, avem nevoie de o bucată de lanț de lungimea pe care o dorim, două zale rotunde și o închizătoare.


Acum să tăiem materialul. După cum ați mai văzut, eu obișnuiesc să îl împăturesc astfel încât să îmi fie mai ușor să îl tai. Nu este obligatoriu. Dar trebuie să marcăm fâșii de 2.5cm, aceasta este lățimea de care avem nevoie pentru colierul albastru. Pentru cel galben, lățimea va fi de 1.5cm, deoarece colierul va fi mai mic.


După ce am tăiat toate fâșiile, va trebui să tragem de fiecare pentru a se răsuci, până vom obține niște fire, ca cele din imaginea de mai jos. Cu aceste fire vom lucra.


Pentru colierul albastru, vom avea nevoie de lungimi diferite ale firelor. În primul rând, baza, de 100 cm. Apoi, vom avea nevoie de 4 lungimi diferite: 3 x 30cm, 8 x 25cm, 4 x 20cm si 4 x 15cm. 

Pentru cel galben vom folosi fâșii de aceeași lungime, 12 x 15cm.


Pentru amândouă colierele vom stabili prima dată mijlocul bazei (la cel albastru firul cel mai lung, cel de 100cm, iar la cel galben lanțul). Vom lua un fir, la cel albastru vom începe cu cele mai lungi, și vom face un nod, ca în imaginea de mai sus. Continuăm apoi cu celelalte, înnodând mereu de o parte și de alta a centrului.


Aproape am terminat! La colierul albastru este foarte simplu, îl vom înnoda la spate la lungimea pe care o dorim. La cel galben, va trebui sa atașăm zalele rotunde și încheietoarea, cu ajutorul unui patent. Și gata! Avem două coliere perfecte pentru primavara!

Nu uitați să îmi trimiteți o poză pe Facebook sau pe mail (andreea.tudorache97@gmail.com) cu ce ați realizat! Abia aștept să văd și colierele voastre!

Un comentariu:

  1. As reported by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 19 kilos lighter than we do.

    (Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "what"...

    Tap this link to determine if this brief questionnaire can help you unlock your real weight loss potential

    RăspundețiȘtergere