sâmbătă, martie 15, 2014

Outfit of the week - A touch of red

De ce această rubrică? 
Pentru că îmi doresc să mă cunoașteți mai bine, pentru că îmi doresc să vă ofer inspirație, pentru că vreau să vă fac propuneri de integrat în ținute complete produsele pe care le vom face împreună prin tutorialele mele. Pentru că vreau să vă motivez să le faceți și voi! :)

Ce vă propun astăzi? 
O ținută extrem de simplă, care să scoată în evidență colierul. Și, pentru că nu am dorit să fie banală, am adăugat un strop de roșu - pantofii. Tricoul alb și geaca de piele sunt preferatele mele în această perioadă și sunt foarte fericită că soarele a revenit pe cerul nostru și ne permite ținute mai lejere! 

Pentru cei care nu au timp să facă acest colier sau pentru cei cu două mâini stângi, puteți găsi aici mai multe variante. De asemenea, îmi puteți spune dacă doriți o comandă specială și rezolvăm! :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu