marți, martie 25, 2014

Outfit of the week - Pencil skirt and crop top

Am reușit! Am găsit modalitatea perfectă pentru mine de a purta acest crop top! Sper să vă placă, eu una m-am simțit excelent!



O fustă simplă cu talie înaltă îl pune perfect în evidență fără a arăta prea multă piele. Iar cardiganul a fost necesar pentru a completa ținuta, pentru că vara încă nu a venit. Dar nu este nicio problemă, este o vreme perfectă pentru nenumărate combinații vestimentare! 

Iar despre ședința foto, m-am simțit excelent cu Diana, iar pozele au venit natural. Este extraordinar să ai o persoană lângă care să fii total relaxată, care să te înțeleagă fără să îi spui nimic, mai ales în cazul meu, care am o ușoară panică în fața camerei foto. Puțin spus ușoară! :) Iar pauzele au fost delicioase, pline de zâmbete și multe reprize de râs! :)

Tutorialul pentru acest crop top îl găsiți aici.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu